Oferty pracy Legnica

2018-02-19
Dodano

Polonus Tel Sp. z o.o.
Pracodawca

TO NIE JEST OFERTA PRACY,TO SPRAWDZONY POMYSŁ NA TWÓJ WŁASNY BIZNES

 

Obecnej naszym głównym celem jest optymalizacja sieci sprzedaży i postawienie na jakość obsługi i zadowolenie klienta. Poszukujemy osób prowadzących własną działalność gospodarczą lub gotowych ją założyć, do w pełni przygotowanych i wyposażonych już Salonów sprzedaży. Gwarantujemy profesjonalne wsparcie ze strony wykwalifikowanych pracowników w dziedzinach sprzedaży, marketingu, logistyki i finansów. Mocna pozycja doświadczonego partnera gwarantuje utrzymanie Salonów Sprzedaży na jak najwyższym poziomie. Obecnie posiadamy 31 Salonów Sprzedaży w całej Polsce.

 

Koniecznie z pasją realizuj dla nas zadania:
  • Prowadzenie rozmów z Klientami dbając o wysoką jakość obsługi
  • Raportowanie wyników przeprowadzonych badań
  • Dbałość o dobry wizerunek marki Play
  • Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play
  • Dbanie o wizerunek salonu

2017-05-16
Dodano

Promedica24
Pracodawca

Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
  • organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • bieżąca współpraca z partnerami biznesowym

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

 

Oferujemy:

  • pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
  • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę
  • wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
  • jasny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty na wynikach pracy (podstawa + prowizja)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport
  • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy

 

2017-01-31
Dodano

Promedica24
Pracodawca

Zakres obowiązków:

• kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy

• organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą

• budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

• bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi

 

Wymagania:

• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane

• praktyczna znajomość pakietu MS Office

• umiejętność pracy pod presją czasu

• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy

• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

 

Oferujemy:

• pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania

• wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej

• możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach

organizowanych przez firmę

• wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy

• jasny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty na wynikach pracy (podstawa + prowizja)

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

• dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport

• komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy

2017-01-31
Dodano

Promedica24
Pracodawca

W naszym Oddziale będziesz:

• zajmował się kompleksową obsługą opiekunów w obszarze administracyjno-kadrowym• dbał o poprawność i prawidłowy obieg dokumentów kadrowych• prowadził spotkania informacyjne dla opiekunów• aktywnie pozyskiwał osoby zainteresowane pracą w charakterze opiekunki/opiekuna• aktywnie promował firmę na podległym terenie• wspierał zespół w pracach organizacyjnych i administracyjnych

Kim Ty jesteś:

• posiadasz doświadczenie w pracy biurowej związanej z obsługą klienta• jesteś osobą komunikatywną i otwartą na nowe wyzwania• bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość i terminowość to Twoje atuty• posiadasz czynne prawo jazdy• praktycznie posługujesz się pakietem MS Office

Co oferujemy:

• pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania• wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie w pełnym wymiarze godzin• perspektywę kontynuacji współpracy w oparciu o umowę o pracę• realny wpływ na rozwój organizacji

2016-11-21
Dodano

Promedica24
Pracodawca

Zakres obowiązków: • kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy• organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą• budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym• bieżąca współpraca z partnerami biznesowymiWymagania:• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane• praktyczna znajomość pakietu MS Office• umiejętność pracy pod presją czasu• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy• mile widziane doświadczenie w obsłudze klientaOferujemy:• pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej• możliwość zdobywania nowych kompetencji miękkich poprzez udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez firmę • wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy• jasny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty na wynikach pracy (podstawa + prowizja)• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport• komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy

2016-11-04
Dodano

HRO Personnel
Pracodawca

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Aktualnie dla naszego klienta, jednej z największych firm budowlanych w Polsce, która oferuje usługi w sektorach infrastruktury: drogowej, kolejowej, lotniskowej oraz budownictwa kubaturowego i energetycznego, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Młodszy Specjalista ds. Ekonomicznych

Miejsce pracy: województwo dolnośląskie

Numer referencyjny: MSE/DŚ/2016

 

Zakres obowiązków:

• Weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;

• Ewidencja księgowa dokumentów m. in. faktury zakupu, gospodarka magazynowa; produkcja, etc.;

• Rejestrowanie i kontrola realizacji umów z kontrahentami;

• Udział w procesie budżetowania;

• Wsparcie w sporządzaniu podstawowych raportów;

• Monitorowanie procesu płatności.

 

Wymagamy:

• Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne;

• Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku księgowo-finansowym, mile widziane w branży budowlanej;

• Znajomość podstawowych zasad księgowych oraz przepisów podatkowych;

• Znajomość pakietu MS Office – głównie MS Excel;

• Umiejętności analityczne;

• Samodzielność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie;

• Motywacja do rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;

• Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

• Atrakcyjne wynagrodzenie;

• Pakiet benefitów pracowniczych złożony z prywatnej opieki medycznej i karty MultiSport;

• Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy;

• Pracę w przyjaznej atmosferze w uznanej na rynku firmie.

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

2016-07-18
Dodano

Your Way Sp. z o.o
Pracodawca

ZADANIA:
  • budowa i optymalizacja sieci sprzedaży
  • realizacja planów sprzedażowych
  • efektywne zarządzanie podległym zespołem Pracowników
WYMAGANIA:
  • działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia
  • własna grupa sprzedażowa
  • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i organizacyjne,  skuteczność w działaniu
  • motywacja w dążeniu do wyznaczonego celu
  • zdolności negocjacyjne i interpersonalne
  • doświadczenie we współpracy ze sprzedawcą energii elektrycznej będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:
  • najlepszy system wynagrodzeń prowizyjnych i terminowe płatności
  • stabilną  i długoterminową współpracę z Firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
  • wsparcie sprzedaży z ramienia Partnera oraz ENEA S.A.
  • budowanie własnego portfela klientów - wyłączność obsługiwanych klientów
  • akcje Win Back - odzyskiwanie klientów do ENEA S.A. z rynku historycznego
  • własne CALL CENTER – umawianie spotkań
  • BACK OFFICE – szybka weryfikacja umów bez zbędnej biurokracji (w ciągu kilku godzin)
  • leady potencjalnych i obecnych klientów ENEA S.A.
  • pełne szkolenie z zakresu produktu i technik sprzedaży, dodatkowe szkolenia rozwijające umiejętności oraz wiedzę z zakresu optymalizacji kosztów dystrybucji - BEZPŁATNIE
  • materiały promocyjne i marketingowe wspierające sprzedaż (wizytówki, ulotki, adres e-mail, ...)
  • konkursy sprzedażowe organizowane przez ENEA S.A. oraz Partnera

2016-06-23
Dodano

Bionovo
Pracodawca

Firma handlowa zajmująca się sprzedażą sprzętu laboratoryjnego zatrudni osobę z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie.Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: • prowadzenie zakupów towarów u dostawców krajowych i zagranicznych,• nadzorowanie terminowości i jakości dostaw, • prowadzenie dokumentacji handlowej.

2016-05-10
Dodano

Colian sp. z o.o.
Pracodawca

 

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

2016-05-09
Dodano

Copernicus Energy
Pracodawca

Zadania:
  • pozyskiwanie, profesjonalne doradztwo oraz aktywna obsługa klientów indywidualnych oraz z sektora małych i średnich firm i przedsiębiorstw

  • przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów

  • budowanie pozytywnych relacji z klientami

  • planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie

  • prowadzenie negocjacji handlowych

  • realizacja założonego planu sprzedaży

Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie

  • umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja pracy

  • zdolność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych

  • doświadczenie we współpracy z klientami

  • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2B lub D2D minimum 1 rok

  • wysoki stopień kultury osobistej

  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, Excel, Internet)

  • samodzielność

  • komunikatywność

  • ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów

Oferujemy:
  • dynamiczną i pełną wyzwań współpracę z liderem na rynku energooszczędności w Polsce

  • elastyczna forma zatrudnienia w oparciu o umowę cywilnoprawną lub własną działalność gospodarczą

  • atrakcyjny system wynagradzania oraz rozbudowany system premiowania

  • bazę klientów do obsługi

  • pełne wsparcie sprzedaży

  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podniesienia kwalifikacji zawodowych

  • pełen pakiet szkoleń produktowych oraz z technik sprzedaży i negocjacji

  • opieka Mentora podczas etapu wdrożenia do pracy

  • atrakcyjne programy motywacyjne, liczne konkursy, wynagrodzenie bonusowe

  • specjalne warunki współpracy i wynagradzania dla istniejących grup sprzedażowych