Oferty pracy Legnica

2016-11-28
Dodano

WINKELMANN SP. Z O.O.
Pracodawca

  Winkelmann Sp. z o o. jest częścią niemieckiej Winkelmann Group, składającej się z kilkunastu niezależnych jednostek biznesowych, zatrudniających 3000 pracowników na całym świecie. To dynamicznie rozwijającą się firma działająca w branży motoryzacyjnej i grzewczej, największe przedsiębiorstwo Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.Sektor automotive Winkelmann Sp. z o. o. od 2005 roku zajmuje się produkcją części samochodowych dla prestiżowych światowych marek. W związku z intensywnym rozwojem i nowymi inwestycjami w tej branży poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko: Specjalista ds. Logistyki  Miejsce pracy: LegnicaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:utrzymywanie ciągłego kontaktu z dostawcami,monitorowanie stanów materiałów,sterowanie dostawami materiałów, analiza struktury zapasów i utrzymywanie ich poziomu zgodnie z celami biznesowymi firmy,aktywny udział w ustalaniu poziomu zapasów na komponenty,przygotowywanie raportów (m.in. dotyczących dostępności materiałów KPI, monitorowania poziomu zapasów),aktywne uczestnictwo w programie dotyczącym redukcji kosztów,zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych,wykonywanie sprawozdań z zakresu współpracy z dostawcami,współpraca z działem zakupów.Oczekiwania stawiane Kandydatom:bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lun angielskiego– warunek konieczny,wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: logistyka, ekonomia),doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem,dobra znajomość pakietu MS Office,znajomość zagadnień gospodarki materiałowej, logistyki,zorientowanie na cel, asertywność,zdolności negocjacyjne,bardzo dobra organizacja pracy własnej,umiejętność pracy w zespole.W zamian oferujemy:stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych,ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami,skuteczne szkolenia wdrożeniowe i doszkalające kompetencje stanowiskowe,możliwość używania języków obcych – dofinansowanie do nauki,możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,świadczenia z ZFŚS,dofinansowaną stołówkę posiłkową,imprezy integracyjne,roczne rozmowy pracownicze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z nazwą stanowiska w tytule wraz z zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres:e-mail: karolina.gradowska@winkelmann-group.deDział PersonalnyWINKELMANN Sp. z o. o.ul. Jaworzyńska 277  59-220 LegnicaZainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.    

2016-11-25
Dodano

Experum HR
Pracodawca

EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Importu/Eksportu miejsce pracy: Legnicanr ref.: 8456/SIEWymagania:doświadczenie pracy na podobnym stanowiskuznajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomiedobra znajomość obsługi komputeraumiejętności negocjacyjnesumiennośćObowiązki:analizowanie opłacalności zakupu konkretnych pozycjizapewnianie ciągłości dostaw poprzez analizę stanów magazynowych i składanie zamówieńutrzymywanie relacji z dotychczasowymi kontrahentamiselekcja towarów i ich dostawców oraz wprowadzanie ich do oferty firmynegocjowanie warunków zakupu towarów oraz stawek przewozowychwspółpraca z agencjami celnymi w zakresie wprowadzania do obrotu towarówwspółpraca z innymi działami oraz zarządemNasz Klient oferuje:pracę w dynamicznym i stale rozwijającym się środowiskuwsparcie merytorycznezatrudnienie w oparciu o umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzenie (system prowizyjny) Prosimy o przesłanie aplikacji (CV i listu motywacyjnego) wraz z podaniem numeru referencyjnego w temacie wiadomości na adres e-mail: wroclaw@experumhr.pl  W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.

2016-11-24
Dodano

TRENKWALDER BENEFIT SP. ...
Pracodawca

  • czynny udział przy planowaniu i industrializacji nowych procesów/projektów,
  • tworzenie specyfikacji technicznych maszyn, niezbędnych do zakupów nowych maszyn/urządzeń,
  • tworzenie dokumentacji procesów technologicznych takich jak: mapy inwestycyjne, instrukcje pracy, karty technologiczne, karty parametrów,
  • opracowywanie planu rozmieszczenia maszyn w gniazdach produkcyjnych,
  • współudział w ocenie FMEA procesu,
  • analizowanie danych odnośnie efektywności prowadzonych procesów oraz po przeprowadzonych próbach (produktywność, poziom braków),
  • definiowanie parametrów procesu technologicznego oraz metod ich kontroli, sprawdzanie i monitorowanie parametrów i zapisów technologicznych,
  • koordynację uruchomienia produkcji nowego produktu oraz rozwiązywanie bieżących problemów procesu,
  • ciągłe doskonalenie procesów z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing w celu uzyskania założonych wyników, poprawy jakości i wydajności w bieżących i nowych projektach,
  • współpracę z działami produkcji, jakości, konstruktorów, technologów, projektów, planowania i logistyki w firmie w zakresie optymalizacji procesów produkcyjnych.

2016-11-17
Dodano

GATES POLSKA Sp. z o.o.
Pracodawca

Gates Corporation to:

  • Ponad 100 lat doświadczenia na rynku,
  • Największy na świecie producent pasów do przenoszenia mocy dla przemysłu i motoryzacji,
  • Światowy lider w hydraulice i przesyłaniu płynów dla przemysłu i motoryzacji,
  • Ponad 100 lokalizacji w 30 krajach świata i ponad 14000 zatrudnionych pracowników.

Nasza fabryka Gates Polska w Legnicy każdego miesiąca produkuje ponad 1 mln pasków: paski klinowe, paski wieloklinowe, paski synchroniczne, zestawy paskowe układów napędowych oraz mieszanki gumowe.

 

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Inżynier Automatyk

 

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe techniczne (ukończone studia w kierunkach: automatyka, elektrotechnika, elektronika lub doświadczenie w wymienionych obszarach)
  • dobra obsługa komputera oraz znajomość automatyki przemysłowej w tym m.in. sterowników PLC, napędów, sieci (Allan Bradley, Siemens lub inne),
  • znajomość instalacji elektrycznych, hydraulicznych i pneumatycznych
  • dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność.

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • uczestnictwo i kierowanie projektami modernizacji maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz wytwarzających media,
  • opracowywanie rozwiązań zmniejszających koszty wytwarzania mediów,
  • bieżącą konserwację, remonty oraz naprawy urządzeń produkcyjnych i urządzeń wytwarzających media,
  • planowanie i nadzorowanie przeglądów prewencyjnych maszyn,
  • tworzenie i aktualizację instrukcji przeglądów maszyn,
  • wspieranie innych działów w opracowywaniu rozwiązań zwiększających efektywność produkcji, obniżających koszty oraz polepszających jakość produktu.

 

Dlaczego warto wybrać naszą Firmę?

  • Jesteśmy liderem na rynku o stablilnej pozycji rynkowej i dobrej renomie,
  • Pracownikom oferujemy dostęp do szkoleń, umożliwiamy rozwój kompetencji,
  • Jasno definiujemy zadania,
  • Dbamy o przyjazną i koleżeńską atmosferę w pracy,
  • Mamy bogaty pakiet socjalny,
  • Oferujemy możliwość integracji pracowników,
  • Świętujemy sukcesy naszych zespołów, zachęcamy do innowacyjności,
  • Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie listu motywacyjnego (z oznaczeniem stanowiska) i życiorysu CV.

 

2016-11-13
Dodano

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Pracodawca

- uczestnictwo i kierowanie projektami w zakresie analizy efektywności produkcji,- opracowywanie rozwiązań mających na celu śledzenie wykorzystania zasobów ludzkich w procesach produkcji i efektywności pracy maszyn,- wizualizacja procesów produkcji,- archiwizacja danych z procesów produkcji,- zmiany w sterownikach PLC w celu zapisywania parametrów procesów do baz danych,- wspieranie innych działów w opracowywaniu rozwiązań zwiększających efektywność produkcji, obniżających koszty oraz polepszających jakość produktu

2016-11-10
Dodano

TRENKWALDER BENEFIT SP. ...
Pracodawca

  • wykonywanie zadań zgodnie z dokumentacją i wytycznymi przełożonego,
  • stosowanie procedur magazynowych,
  • rozładunek i załadunek komponentów,
  • utrzymywanie ładu i porządku w magazynie.

2016-11-07
Dodano

Randstad Polska sp. z o....
Pracodawca

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Podejmij z nami pracę już dziś i weź udział w konkursie "Pracuj z Randstad i wygrywaj nagrody!” - masz szansę wygrać samochód lub rower! Nie zwlekaj - aplikuj i zarejestruj się w konkursie na www.randstad.pl/konkurs

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży samochodowej, poszukujemy osób do pracy  na stanowisku:

specjalista ds. administracji Nr ref.: 42055Praca tymczasowaLokalizacja: Legnica

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie sprawnej organizacji obsługi administracyjnej
  • sprawne prowadzenie obsługi administracyjnej dla Zarządu
  • budowanie wizerunku firmy i pełnienie funkcji "window person" w ramach wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji
  • organizacja i przygotowanie spotkań dla Zarządu
  • organizacja podróży służbowych
  • tłumaczenia ustne i pisemne na potrzeby spółki
  • przygotowanie i nadzór nad przestrzeganiem realizacji budżetu działu administracji

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie dobrym
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • umiejętność poprawnego formułowania oficjalnych dokumentów (pism, umów, procedur)
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku

Oferta:
  • praca w międzynarodowej firmie
  • atrakcyjne warunki finansowe
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

2016-11-04
Dodano

KS Personal Service
Pracodawca

Agencja East Service nr 13171. Jesteśmy prężnie działającą agencją rekrutacyjną. Dla swojego klienta poszukujemy pracowników magazynowych.Miejsce pracy: Wrocław/ Bielany WrocławskieObowiązki:Pakowanie lub kompletacja towaru ze skanerem.Oferujemy:- stawka 15,00 zł brutto/h + premie(do 15 % premii, które są zależne od efektywności i frekwencji),- Premia Frekwencyjna – dodatek 2 zł brutto do każdej godziny przepracowanej w okresie od 09.10.2016 do 21.12.2016,- Nowy bonus, w zryczałtowanej kwocie 1200 PLN brutto, zostanie wypłacony każdej osobie, która będzie miała nie więcej niż jedną nieobecność w listopadzie i nie więcej niż jedną nieobecność do 17 grudnia 2016 r. (licząc od 1 grudnia)- godziny nocne to 20 % od podstawowego godzinowego wynagrodzenia,- pracę w systemie 2 zmianowym: od 7:00 do 17.30 oraz od 17:30 do 4:00,- umowa o pracę,- bezpłatny transport,- posiłek regeneracyjny za 1 zł,- pracę przez 4 dni w tygodniu po 10 godzin w jednym z systemów:- Niedziela, Poniedziałek, Wtorek, Środa,- Środa, Czwartek, Piątek, Sobota,- Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek,- Piątek, Sobota, Niedziela, Poniedziałek.Wymagania:- Ukończone 18 lat,- gotowość i zdolność do pracy w trybie zmianowym,- umiejętność rozumienia pisanych i ustnych poleceń w języku polskim,- brak przeciwwskazań do stania/chodzenia przez 10 godzin. DARMOWY DOJAZDKażdy chętny skorzystać może z oferowanego DARMOWEGO dojazdu do pracy z Wrocławia i pobliskich miejscowości Wałbrzych, Boguszów Gorce, Świdnica, Sobótka, Legnica, Ujazd Górny, Brzeg, Oława, Bielawa, Pieszyce, Dzierżoniów, Łagiewniki, Kamieniec Ząbkowicki, Ząbkowice Śląskie, Niemcza, Ziębice, Strzelin, Bolków, Jawor, Strzegom, Nysa, Trzebnica, Oleśnica, Wołów, Środa Śląska, Wrocław, Rawicz, Żmigród.Jesteś zainteresowany pracą? Prześlij CV na adres e-mail :wroclaw@eastservice.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

2016-11-04
Dodano

Albedo HR
Pracodawca

GRUPA AKCJA JOBLIBRA EUROPE – Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego – NR CERTYFIKATU 9778,dla swojego Klienta, firmy z branży elektroenergetycznejposzukuje osób na stanowiskoINŻYNIER PROJEKTU / AUDYTOR DS. CIEPŁOWNICTWA I CHŁODNICTWAMiejsce pracy: Wrocław + dolnośląskieZadania:Wykonywanie pomiarów parametrów pracy urządzeń energetycznych (piece, suszarnie, kotły, agregaty chłodnicze, itp.),Analiza danych pomiarowych pod kątem odchyleń parametrów znamionowych,Sporządzanie bilansów cieplnych,Wykonywanie opracowań danych pomiarowych,Wyznaczanie efektywności energetycznej instalacji i urządzeń energetycznychWyszukiwanie rozwiązań energooszczędnych,Pisanie raportów dot. audytu instalacji energetycznychWymagania:Wykształcenie wyższe techniczne (energetyka – ciepłownictwo, chłodnictwo, ogrzewnictwo)wiedza teoretyczna w zakresie zasad działania maszyn energetycznych stosowanych w przemyśle,wiedza teoretyczna na temat sposobów wyznaczania efektywności energetycznej instalacji i urządzeń energetycznych,Znajomość sposobów regulacji maszyn i urządzeń energetycznych,Wiedza na temat wykonywania pomiarów sprawności kotłów wodnych i parowychUmiejętność czytania i analizowania schematów instalacji energetycznych,Samodzielność w zdobywaniu nowej wiedzy i chęć jej poszerzania,Mile widziane uprawnienia elektryczne do 1 kV , energetyczne lub gazowe (w zakresie eksploatacji)Gotowość do częstych wyjazdów służbowychWarunki:Praca w solidnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuStabilne zatrudnienieDuże możliwości rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, uczestnictwa w ciekawych projektachOsoby zainteresowane prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przyciskProsimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

2016-11-04
Dodano

HRO Personnel
Pracodawca

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. 

Aktualnie dla naszego klienta, jednej z największych firm budowlanych w Polsce, która oferuje usługi w sektorach infrastruktury: drogowej, kolejowej, lotniskowej oraz budownictwa kubaturowego i energetycznego, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Ekonomicznych

Miejsce pracy: województwo dolnośląskie

Numer referencyjny: SE/DŚ/2016

 

Zakres obowiązków:

• Weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;

• Ewidencja księgowa dokumentów m. in. faktury zakupu, gospodarka magazynowa; produkcja, etc.;

• Analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami oraz kontrola rozliczeń;

• Współtworzenie budżetu i analiza jego wykonania uwzględniająca standardy budżetowania;

• Bieżące raportowanie oraz analiza wyniku produkcyjnego kontraktu;

• Monitorowanie procesu płatności;

• Analiza dokumentacji kontraktu/ projektu od strony prawno-finansowej (gwarancje, terminy płatności, etc.);

• Sporządzanie analiz i raportów finansowych, a także dostarczanie informacji ekonomicznych o kontrakcie/ projekcie na potrzeby wewnętrzne organizacji.

 

Wymagamy:

• Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne;

• Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku księgowo-finansowym, mile widziane w branży budowlanej;

• Znajomość podstawowych zasad księgowych oraz przepisów podatkowych w połączeniu z praktyczną umiejętnością księgowania;

• Dobra znajomość pakietu MS Office – głównie MS Excel;

• Umiejętności analityczne;

• Samodzielność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie;

• Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

• Atrakcyjne wynagrodzenie;

• Pakiet benefitów pracowniczych złożony z prywatnej opieki medycznej i karty MultiSport;

• Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy;

• Pracę w przyjaznej atmosferze w uznanej na rynku firmie.

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".